tisdag 24 februari 2009

Planer åt skogen

Idag hade jag planerat att ha en nyttig och aktiv dag. Vi vaknade vid 9-tiden, åt frukost och skulle sedan ta en långpromenad...Men slog på tv:n och möttes av ryktet att Daniel och Vikotoria skulle förlova sig...och där blev jag sittande...helt exalterad och glad, sann royalist som jag är! Så den enda promenad idag blev till Tulins för att köpa mig en semla och fira. Tröstade mig med att det ändå var ju fettisdagen idag! Imorgon är det nya tag!
Alfred vill passa på att tacka för de fina kläderna han fått på posten igår och idag! Tack Fam Ohlin/Nilsson och Sandra och Karin. Ja, på detta kortet framgår det hur liten han då kläderna är i storlek 62...



2 kommentarer:

  1. hihi ja jisses vad liten han ser ut jämfört med kläderna. Men han växer snart i dem ska du se!! Hoppas vi ses snart kramar

    SvaraRadera
  2. HA, ha ja inte trodde jag de var sååå stora...
    Kram på er SandraB

    SvaraRadera