måndag 2 februari 2009

Oj, jag blev visst med blogg också...

...och hela 6 månader tog det! I augusti började jag jobba med Karolina, en härlig och väldigt rolig blogg entusiastisk tjej. Efter att ha tillbringat närmare 960 timmar med henne och många kommentarer som , "Katta, det här skulle blivit ett fint blogg-inlägg" eller "det kortet skulle du haft i din blogg"...är jag nu redo=) Igår kväll kom mitt "bloggombud" och hjälpte mig över en kopp te och sufflérulle! Tack,tack,tack Karro! Visst blev den fin!?! Jag är så nöjd och glad!






12 kommentarer:

  1. Hej kära bloggvän, kollega och kompis!!! Jag förstår att du är nöjd och glad över din fina blogg. Det ska bli väldigt spännande att få följa familjen Knutssons liv i framtiden (som om jag inte gjort det innan). Jag är SÅÅÅÅ stolt över dig =) Stor kram från bloggombudet

    SvaraRadera
  2. Hej Katta!
    Tack för din blogg!Helt suverent.Dat ska bli så roligt att ta del av er vardag nu när lilla Pyret snart ska komma.Kanske är jag först som kommenterar din blogg.Vi ser verkligen fram emot detta kan du tro.Trots att ni är 50 mil ifrån oss känns det väldigt nära när vi kan följa er ock vårt lilla barnbarn på detta sätt.
    Korten var underbara.
    Stor kram från mormor.

    SvaraRadera
  3. Hej Katta!
    Nu har jag oxå läst din blogg.Spännande tycker jag oxå.Kram pappa

    SvaraRadera
  4. 6 månader är ju i alla fall kortare tid än en graviditet =)

    SvaraRadera
  5. Hej svejs! Du är bara fantastisk! Nu har du startat en blogg också...den ligger nu bland fam klaredssons internet-favoriter och det skall bli så spännande att få följa er vardag!
    STORA KRAMAR "vita strumpan"

    SvaraRadera
  6. Åhh va roligt att du blivit med blogg. Nu känns det lite mindre tråkigt att vara så långt borta... Stora kramar M

    SvaraRadera
  7. Nihao!
    Vi känner inte varandra men jag har haft den stora glädjen att arbeta med Karolina på svenska skolan i Beijing, därav att jag tittade in på din finfina sida, jag älskar blått......Så visst är det en vacker sida : )
    Önskar dig all lycka med ditt bloggande och kommande nya familjemedlem....

    SvaraRadera
  8. Grattis till både graviditeten och bloggen. Kul ockås att världen är så liten. Tänk att du jobbar med min kusin och vi träffades i Karlstad. Hoppas det går bra för dig med bloggandet och bebben, själv fick jag ju en liten tös för åtta månader sedan. Och i morgon börjar jag min pappaledighet.

    Ha det bra // Jonas

    SvaraRadera
  9. Hallå!! Men så fint ja nu få jag väl oxå ta mig i kragen o skaffa en då:)Pussar o kramar

    SvaraRadera
  10. Tjejen! Vilken mysig sida du har skaffat här! Hoppas på att du hinner uppdatera den ofta :) Sköt om dig så länge, KRAMAR Pling

    SvaraRadera
  11. Nu gör jag ett nytt försök att komma in.

    SvaraRadera
  12. Hej! Vilken fin sida.Jag sittet på jobbet, det kommer att bli lite"sinkat" den närmaste tiden känner jag. Ha´en riktigt mysig helg.hälsar Margaretha

    SvaraRadera