torsdag 5 februari 2009

Gåvornas dag!

Åh vad det är roligt med överraskningar och presenter när man minst anar det! Idag har jag fått uppleva tre händelser som jag blivit väldigt glad över! Imorse när jag kom till jobbet fick jag ett trochanterbälte (Bälte som underlätttar vid foglossningar) av en snäll mamma. Fantastiskt skönt!



Sedan var det dags för tandläkaren Sven! Han tyckte jag hade så fina tänder så han ville fotografera dem och lägga ut dem på deras hemsida. Tandmodell för en stund kunde jag ju inte säga nej till,dessutom blev besöket gratis och mina cravings hade inte satt sig på tänderna!

Väl hemma låg ett stort paket och väntade på mig! Maria (kuss) hade skickat upp en urgullig pyjamas och strumpor till Pyret. Till mig,en "Hänt extra" tidning! Tack snälla snälla du!



Nu är det dags att sova så jag är utvilad inför morgondagens schlagerdisco med barnen!


1 kommentar:

  1. Oj, vilket spännande besked!!!
    Vi är nog lika spända som ni. LYCKA TILL alla tre.
    Kramar från Ma och Pa i Ljungby.

    SvaraRadera