måndag 16 februari 2009

Alfred 1 vecka




Hej! Idag är jag 1 vecka och 1 dag och nu kan jag titta med båda ögonen samtidigt! Jag tycker mycket om att sova,äta, gosa-massa gos ska det vara! Däremot är det inte lika roligt när mamma och pappa ska sova eller när de vill byta blöja, då blir jag sur. Inte att tala om när de försöker lägga mig i min egen säng!


Vi har åkt bil varje dag till Danderyds sjukhus då jag är lite gul och tappar i vikt men det vände igår, skönt! Det är inte roligt att bli stucken av sköterskorna även om de hela tiden säger att jag är väldigt söt...








I tisdags föddes min kompis Theo (Linda O o Tobbes son). Visst är han söt!? Åh vad vi ska leka när jag kommer hem!


I fredags kväll var min goa faster Martina på besök! Jag sov så gott hos henne medan de andra tittade på "Let's dance"




I lördags kom min underbara farmor och farfar. De har gått långa promenader, haft gymnastisk, lekt titt-ut och pussat på mig massor! Jag längtar redan efter dem!!!

Varmt Tack för alla blommor, sms, telefonsamtal, kort, presenter som vår familj fått under vecka. De värmer!
Kram från Alfred! Mamma och pappa hälsar

3 kommentarer:

  1. Åhh vad härligt o se lite bilder på dig!! Ja vi ska busa som bara den när du kommer "hem" till "storstaden". Jag håller med dig, mat o sova är nog de bästa som finns just nu. TYcker inte heller om att sova i min säng, bättre mellan mamma o pappa!! Hoppas vi ses snart!//Theo (Ma o pa hälsar oxå:)... Hälsa dina föräldrar....

    SvaraRadera
  2. HEJ! Åh vad roligt att du fixat en blogg, jag blev överlycklig! Stor kram från Emma o Elsa

    SvaraRadera
  3. Hej vår lille Alfred!
    Jätteroligt att se alla mysiga kort ock få ta del av din första vecka i livet.Förstår att du har blivit ompysslad på alla sätt av farmor,farfar ock faster Martina.Du är så underbar lille Alfred.Vi längtar så efter dej,mamma ock pappa.Vi ses nästa helg.Då blir det mer kramar,pussar ock gosestunder.

    SvaraRadera