onsdag 4 februari 2009

Cravings!!!

-Ta hit dem och låt det gå undan!



Ungefär så känner jag nu...eller gjort den senast veckan. Kan gå på jobbet och drömma om den där goda päronkrämen tillsammans med ett glas O'boy. Efterrätten bestående av en, kanske två, eller till och med tre kärleksmums och då uppkrupen under filten i soffan. För att sedan, efter nån minut bara MÅSTE ha några kolakakor också...de gör inget, de är ju så små! Som ni ser börjar det tryta i kakburkarna nu...kakor jag skulle bjudit vänner och familj på när bebisen kommit.




2 kommentarer:

  1. Du glömde att skriva om dajmstruten och noggern som du klämde i dig på raken härom kvällen. Det kommer att bli livsfarligt för mig och min figur att fortsätta läsa denna blogg. Med tanke på att jag följer dina matvanor slaviskt. Nu hinner jag inte skriva mer. Ska kila bort till cooop och se om de har päronkräm och oboy =) /Karolina

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!! Jacob sitter här bredvid och konstaterar att "Katta har bebis i magen" när han sert bilden på dig. Och jag konstaterar att do är sååå fin!!!! Stora kramar M

    SvaraRadera