måndag 2 mars 2009

Stolta morföräldrar

Denna helgen har min mormor och morfar varit och hälsat på,så mysigt vi har haft det! Morfar var spännande med sin mustach och duktig på att köra mig i vagnen! Tänk morfar när vi ska gå i skogen du och jag, det längtar jag till!
Mormors varma famn var så skön så jag missade hela melodifestivalen. Hon blev även en hejare att byta de moderna blöjorna på mig! När jag kommer hem ser jag framemot att gå till djurparken och hälsa på Hugo med dig! Titta vilket roligt babygym jag fått! Här ska jag leka om dagarna!


För att leka, busa och gosa med mig krävs energi...Så här stora pizzor har vi på Kungsholmen!


Må så gott! Kramar Alfred

1 kommentar:

  1. Hej underbara familjen Knutsson! Så söt han är lille godingen! Skönt att det har vänt med vikten o att han nu traskar uppåt! Skulle vilja se honom i verkigheten, men det dröjer kanske ett tag!? (Är avis på maria o mattias att de skall inom er nästa vecka!)Var rädda om er! Bamsekramar sussie

    SvaraRadera