måndag 16 mars 2009

Helgens 10 höjdare

För ett tag sedan listade jag veckans tio höjdare. Nu är det dags för helgens 10 höjdare!


1. 7 grader varmt och äntligen dags att plocka fram vårmössa och vår jacka! (Jag vet, jag tjatar om våren i varje blog-inlägg)




2. Lunch med Linda, Molly och Magnus Hedman (ville dock inte vara med på bild=) på Mocco! Linda visar här upp sin fläskläpp.

3. Alfred visar att storlek 50 nu passar!






4. Fredriks kusin Annie kom på snabb besök, väldigt trevligt!





5. Goa Emma bjöd mig på lördagslunch och Alfred fick så fina sommarkläder! Tack för väldigt mysig lördag!

6. Med Emma på stan blir det alltid något shoppat! Dessa stuprörsjeans "investerade" jag till Alfred!






7. Melodifestivalskväll hos fam Lundin! Alltid lika roligt även om jag är så missnöjd med vinnaren!



8. Söndag. Jag fick sovmorgon ända till kl 11.30. Så länge har jag inte sovit sedan jag var tonåring! 9. Eftermiddagen var vi bjudna till Fredriks chef på vad vi trodde fika...men där väntade champagne!


10.Så är nöjd är Alfred efter helgen=)







2 kommentarer:

  1. Hej & tack för snabb-besöket!

    Bloggadress är annie88.blogg.se, den kommer äveb att fungera som resedagbok.

    Ha det bra, hälsa Fredrik & Alfred
    Kram Annie

    SvaraRadera
  2. Jag ser att du anammat min talteknik till lille Alfred. Bra Katta!!! Kram kvinnan som kan tala med spädbarn (jag är själv grymt nöjd med det namnet som du märker)

    SvaraRadera