fredag 27 mars 2009

Efter regn kommer kommer sol...

Det har varit några tuffa dagar för mig då jag har fått RS och varit inlagd på Astrid Lindgrens barnsjukhus. Men tack vare fantastisk personal... ...roliga figurer som kommer och spexar och ger godis (till mamma dock)......alla slags hälsningar från nära och kära...(detta mysiga paket väntade mig hemma, Tack Tobbe, Linda och Theo)

...en underbar pappa som var hos mig varje kväll och överraskade oss med mega muffins och en ledig dag med oss när vi skulle åka hem......så mår jag bra nu. Lite snorig och hostig men det glömmer jag snabbt när jag få ligga i min säng och titta på min roliga mobil!

Kramar från Alfred

3 kommentarer:

  1. Jag har tänkt på er så mycket! Skönt att höra att allt är på bättringsvägen! Stora stora kramar från mej

    SvaraRadera
  2. Tja chokladkakan är visserligen till din mamma Alfred, kanske lite tidigt att börja äta choklad redan:)... Snart sååå ses vi längtar..Ha en bra helg pussar o kramar familjen på Slåttervägen

    SvaraRadera
  3. Hallå min lille Alfred!
    Välkommen hem lille Plutten-va skönt att du kryat på dej.Imorgon kommer mormor ock hälsar på dej.Du ock jag ska gå ut på stan ock shoppa-mormor behöver nya jeans nu till våren.Sen ska vi mysa med mamma ock pappa på kvällen.
    Gosekram ,mormor.

    SvaraRadera