torsdag 17 maj 2012

En känslosam vecka

De sista dagarna har åter präglats av massa avsked från vårt Stockholm. Det är alltid jobbigt med avsked och när man ska flytta. Jag tycker det är större skillnad sedan man fått barn. Då blir banden och minnen ännu mer betydelsefulla och viktiga. Trots det blev en intensiv vecka känner jag att jag verkligen har sagt hejdå till alla de som står mig närmast här uppe.

 En helkväll med tjejerna på "Halv turk plus grek"






                                                           Vårt favvoställe, Sigtuna






               Middag med fam Gent och Alfreds bästa kompis. Här öppnar han en jättefint foto han fick av Jack.






                                                            Frukost hos fam Bernström







                                             Och Alfreds sista dag på sin älskade förskola.





Alfreds idol, förskolläraren "Tottan"


Ja, så imorgon lunch går nu flyttlasset mot nya äventyr. Hejdå vackra Stockholm, jag kommer sakna dig!!!

1 kommentar:

  1. Nu kan jag snart detta inlägget utantill... Nu är det dags för ett nytt tycker jag, något måste väl ha hänt sedan sist;) kram

    SvaraRadera