onsdag 1 augusti 2012

Då var det dags! Alfred har nu packat sin väska och är redo att börja sin nya förskola, Bellevue Förskola. Han verkar cool som vanligt och funderade mest över om han skulle ta sparkcykeln eller vanliga cykeln dit...
Alfred har varit hemma med mig och Moa sedan vi flyttade ner hit. Jag var väldigt fundersam till hurvida det skulle fungerar. Men med facit i hand var det det bästa jag gjort. På tre fantastiska månader har vi upptäckt vårt hus, vår trädgård och Malmö tillsammans. Det har varit väldigt roligt, lärorikt, utmanade och ibland lite skrämmande. Så det är med en klump i magen jag vinkade hejdå till han på trappen. Känns skönt att han dock är hemma om 25 minuter igen=)


2 kommentarer:

  1. Helt otroligt att mitt äldsta lilla barnbarn blivit så stor.Det lyser förväntning i ögonen och det kommer säkert att gå bra.
    Kramisar från farmor.

    SvaraRadera
  2. Va fin du är Alfred.En spännande dag för er alla i familjen.
    Du kommer säkert att trivas med nya kompisar ock fröknar.
    Ock alla kommer att gilla dej Alfred för du är en så fin kille.
    Lycka till,kram mormor&morfar

    SvaraRadera