tisdag 1 juni 2010

Sommarens första dag!

"Var glad min vän åt vad du har: nu har du 100 sommardar och detta är den första. När solens lopp sin ände tar så har du 99 kvar och någon blir den största"





Så denna första sommardag firade jag med en klippning. Jag köpte dessutom en hel bunte med olika tidningar som handlade om sommarens alla tillbehör och en kartong jordgubbar! Jag har bestämt mig! Jag ska njuta dessa 100 dar och sen får vi se vilken som blir den bästa=)!
Alfreds firade med att inspektera sin första upptäckt av en insekt!


1 kommentar:

  1. Åhh vad jag gillar din blogg Katta. Åhh vad jag gillar den dikten. Åhh vad jag gillar Alfreds små bruna knubbiga händer och åhh vad jag gillar att jag får träffa dig om en timme på jobbet. Idag ska bli en riktigt bra andra sommardag!!!

    Kram Karolina

    SvaraRadera