lördag 5 juni 2010

Min femte sommardag

Idag var det alltså dags för Stockholm marathon! Jag, Alfred, Karolina, mamma och pappa bänkade oss i Humlegården för att fika och invänta våra idoler=)



Vi lyckades se ALLA! Jag blev överlycklig när jag såg brorsan (syns kanske ganska tydligt=))



Heja Patrik!




Heja Mathilda och Markus



Alla dessa fotona är tagna när de alla sprungit 3.7 mil vill jag tillägga...ja, det ser ju inte så jobbigt ut att springa en mara...;)
Ni gjorde ALLA en enastående insats!

2 kommentarer:

  1. Hälsa Christian : Grattis grattis grattis!!!!
    Jag är imponerad, hälsar Margaretha

    SvaraRadera
  2. Jag blir så stolt över mina fina vänner och min fina, fina pojkvän när jag ser korten. Så mycket glädje!!! Nästan så att jag längtar tills att jag står och hejar på dig Katta nästa år (eller hur blir det?). Kram Karolina

    SvaraRadera