måndag 28 juni 2010

Midsommar i bilder

Midsommar är slut för i år. Och vilken helg vi har haft. Solen har värmt, blommorna har blommot och jordgubbarna smakade ljuvligt! Sen har vi haft förmånen att ha besök av familjen Andersson /Nilsson i dagarna 4! Så mysigt och lättsamt! Midsommarafton firade i Hagaparken med sill och nypotatis. muffins med grädde och jordgubbar till efterrätt! Elsa gjorde sin egen som hon var väldigt nöjd över!



Vi skålade i champagne


Vi dansade och skrattade

...och åt lite jordgubbar till=)



Vi plockade blommor som vi band kransar av. På kvällen grillade vi på vår utegård. Som ni förstår hade vi en perfekt midsommar! Det hoppas jag ni alla hade också!


Nu när jag gått fotokurs och skaffat mig en dator som är väldigt lämplig för foton måtte jag ju få till lite fina kort. Det tog tid men jag blev allt lite nöjd:







2 kommentarer:

  1. Jag blev så rörd o glad! Jag tänker förstora upp och rama in det fina kortet på Elsa som du redigerat och kortet på kärleksparet! Om du vill så får du så hemskt gärna skicka över de redigerade bilderna! Tusen stora kramar och tack för i midsommar! /Emma

    SvaraRadera
  2. Och vi vill ha med det redigerade kortet på Alfred till Moskva. Kram /Karolina

    SvaraRadera