onsdag 28 mars 2012

Snart ett år till nästa gång...

Åh vad jag tycker om att fylla år! Det började igår. Fredrik hade gjort ett ett litet tema kring min kommande paket, så barnen var klädda i italienskt samt val av restaurang var också italienskt, Ciao ciao due.



Vidare hemma väntade tiramisu...så jag förstod att paket skulle innehålla nåt med Italien. Visst var det så! En resa till Rom, åh vad glad jag blev!!!!



Jag blev uppvaktade med tårta och fin sång på jobbet. Hemma väntade barnen och vi vinkade hejdå till Fredrik som skulle iväg att åka skidor. Jag och Alfred fixade tårta och sedan kom mamma och pappa hit.










Sedan har jag fått lite andra fina paket av nära och kära, telefonsamtal, sms och brev. Så TACK alla som kom ihåg min dag!!! KRAM

1 kommentar:

  1. Ser ut som att du hade en väldigt mysig födelsedag. Rom är ju bara så mysigt. Heja Fredrik och grattis Katta. Kram från Moskva

    SvaraRadera