torsdag 1 mars 2012

Husfest

Så igår var äntligen allt klart med papper och banker, så nu är vi husägare! Fantastisk känsla att veta att det är vårt fastän vi inte kommer att flytta dit förrän till sommaren!

När jag var på jobbet fick jag en inbjudan av Fredrik, Alfred och Moa om att en husfest väntade när jag kom hem. När jag öppnade dörren spelades huslåtar på hög volym, Alfred och Fredrik hämtade skumpan



I taket hängde en massa bilder på vårt hus


Dukat med bästa porslin...



...med personliga namnskyltar



Vi åt en god middag och skålade för att vi äntligen är husägare!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS
    ock ett Jättestort Lycka Till
    önskar vi,föräldrarna i Traryd.
    Det måste kännas helt underbart speciellt nu
    när våren är här.Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga familjen Knutsson!

    SvaraRadera
  3. Jag blev både glad och rörd när jag kollade.
    Fredrik är verkligen lik sin pappa.Jag har underbara minnen av " tokiga" och annorlunda jippon.
    Kram från farmor Margaretha

    SvaraRadera
  4. Underbart! Så härligt :) nu ska ni bara få lgh såld på ett bra sätt. Stor kram Pling

    SvaraRadera