fredag 10 juni 2011

Min första sommaravslutning

Igår var det dags, min första sommaravslutning. I veckor har vi övat sånger, rörelser och tränat på våra maraccas. Jag hade fått vara med och välja fika (melon och bulle), solen sken, ballongerna virvlade och min fin-tröja var på. Alla 90 barn samlades på vår fina förskolegård...och där...



...där stod mamma, pappa och Moa. Kamera och filmkamera på plats. Så glad jag blev.


Dessutom fick jag sitta bredvid min favorit fröken Sarah. Vi sjöng, trallade och klappade händer i hela 30 minuter...



...därefter var det dags för fika. Jag fick sitta med min kompis Sixten. Det var lek och bus hela eftermiddagen med McDonalds som fick avsluta dagen innan jag stupade i säng.

1 kommentar:

  1. Härligt att få följa sina små älskade barnbarn så här då milen är många.Stort tack till dig Katarina, hälsar farmor Margaretha.

    SvaraRadera