söndag 12 juni 2011

Händelserik helg

Ja, i fredags kom mamma och pappa upp. Solen stekte så vi tog båten ut till Fjäderholmarna för lite svalka och middag. Skepp o hoj!







När jag hämtade Alfred i fredags berättade en förskollärare att Alfred stoppat majs i näsan men fått ut två stycken. Jag tänkte inte så mycket på det förrän lördag då det kom ut en till när han nös...jag ringde sjukvårdsupplysningen så sa att vi måste åka in till Karolinska för en koll. Där hittade läkaren ytterligare fyra...hur är det möjligt i denna lilla näsa kan man undra?!? Eftermiddagen tillbringade vi i Brunnsviken för ett dopp!



Så till helgens underbara nyhet! Min bror och hans fina Karolina har förlovat sig! Lyckan är total!!! Tänk att min fina vän och min fantastiska bror nu är förlovade! Jag hittade detta kort där de var helt ovetande om vad som komma skall...En lördageftermiddag i Kungsan då jag, Fredrik och Christian mötte upp Karro för en fika innan vi gick på Roxette...visst är det coolt!?!



Så här är de, de vackra nyförlovade paret!

2 kommentarer:

  1. Jag är imponerad av din gedigna research =). Förstod att du var väldigt nöjd över att hitta den "gamla" bilden. Här är lyckan också total!!! Snart ses vi. Kram från oss i Moskva

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack för en fantastisk helg ock så här var det;Strålande solsken,fika m.wienerbröd,båttur,förlovnings-sms,rökt fisk m.pot.sallad på bryggan,badade ock fikade ute i skärgården,grillade,åt glass o jordgubbar.Nybakade frallor som Alfred fixade på söndagsmorgonen.
    Från tacksamma morföräldrar i Snällsböke.

    SvaraRadera