måndag 28 mars 2011

Härliga födelsedag!

Åh, vad det är mysigt att fylla år! Det har varit en toppen dag, som började med frukost och paket på sängen...



...följt av lunch på stan med Fredrik.



Jag hann med en del shopping...



...i strålande sol.



Blommor...



...och en tårtbakare väntade hemma!



Middag åt vi på min favorit restaurang Romini



...efterrätten blev ju så klart den finaste tårtan man kan tänka sig!



Alfred tyckte dock att tomat till efterrätt var det bästa!



Sen har ju mobilen gått varm i form av sms, mms, sång och glada hurrarop. Med posten kom paket från min fina vän Maria och några födelsedags kort från nära och kära! Så TACK, tack , tack alla ni som kom ihåg min dag, det var ju ni som gjorde den=)!

4 kommentarer:

  1. Kul att din dag blev bra. Vi får skypa idag istället. Vilken fin vit blues (klänning?) du har. En sån vill jag också ha. Man kan ju knappt se på korten att du är gravid, så pigg och fräsch så. Kram från Moskva /Karolina

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fick en så fin dag!!
    Även Alfred ser ut att njuta.
    Jag blir lite nyfiken på vad som finns i de fina påsarna.
    Ser fram emot att få åka till Stockholm igen hälsar svärmor Margaretha

    SvaraRadera
  3. Har precis kommit hem efter ett kärt besök
    hos er.Födelsedagstårtan var jättegod.
    Mysigt att få ha Alfred en hel dag.Vi sparkade
    boll(utomhus)gungade ock åkte rutschbana.
    Kramar fr. mormor

    SvaraRadera
  4. Hej gumman!
    Jag är såååå ledsen att jag glömde skicka dig en grattis hälsning! Jag tänkte på det under dagen, så bara försvann det.... :(
    Jag ser dock att du blev firad ordentligt och förstår att du fick en riktigt toppen födelsedag :)

    Hoppas allt är bra annars! Jag kommer till sthlm igen nästa vecka, kanske hinner vi med en fika? På måndagen gör jag en övning med insats styrkan och på tisdagen har vi föreläsning sent så Onsdag eller Torsdag kanske vi kan ses? Vi får höras...
    kram

    SvaraRadera