fredag 4 mars 2011

"Boa" hela veckan...

Jag har nu kommit till det stadiet i min graviditet då jag bara måste få iordning och fixat överallt, sk "boa". Det var en väldig tur att mamma var här och "boat åt" mig då jag får ont om jag gör för mycket. Får lite dåligt samvete att ligga i sängen och mest ge kommando om hur bebiskläderna ska tvättas, gardroberna ska se ut, vilken mat jag önskar, vad som ska handlas osv...Det var ju tur att vår lille hjälpreda hjälpte mormor med morötterna i somras...=)




Men nu är skötväska och lillans första kit från sjukhuset inköpt och klart.



Alla kläderna tvättade och fått sin låda. Jag som inte trodde att jag hade köpt och lånat så mycket fyllde visst hela lådan...


Så efter att det mesta är i ordning överallt nu kunde jag njuta av en middag med Fredrik på Vassa Eggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar