fredag 23 juli 2010

En vecka i stugan

Vi har nu varit en vecka i mina föräldrars sommarhus mitt ute i skogen. Det är tyst och avkopplande. Dessutom har vi haft toppen väder utom de sista dagarna. Nedan följer en liten sammanfattning vad vi hittat på...


Min syster, eller jag menar min blivande svägerska har varit här (Visst är vi lika)




och hennes mysiga familj.





Alfred har haft fullt upp med att smäcka flugor




Muffinsbak





Ett dopp i poolen



Min egen lille hjälpreda



Besök på Teboden



Mormor och morfar på besök



En eftermiddag i Traryds djurpark och lekpark


Grillade gjorde vi varje kväll



Fredrik badade i den "riktiga" poolen



Fam Lundin på besök



Bär,bär och bär. ALfred får inte nog av det!


Blåbärs plockning


Inte ens regnet hindrade honom för att plocka...


Jag har legat i feber hela helgen. Men vad gör det när brorsan kommer på besök!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar