onsdag 2 september 2009

Linda och Theo på besök

Min kompis Theo och hans mamma Linda har varit och hälsat på oss! Det har varit väldigt roligt! Jag pysslade om Theo och klappade så fint på honom!


Vi busade lite i sängen också...


...eller så satt vi och lekte på golvet. Ibland ville jag ha mina egna leksaker...

...men vad hände undrade Theo?


Theo fick också vara modell till alla kläder som hans mamma köpte.




Här väntar vi på tåget och jag vinkar hejdå! Vi ses snart igen min fina kompis! Kram Alfred

2 kommentarer:

  1. Tack för ett par jätte mysiga dagar!! önskar vi hade de så varje dag!! Men snart ses vi igen o då få du komma hit o busa med mina leksaker:).. Saknar er!! pussar o kramar Theo o Linda

    SvaraRadera
  2. NI är så underbara Theo ock Alfred.Lite mys,bus ock lek-så ska de va tycker mormor/Henny i Traryd

    SvaraRadera