tisdag 29 september 2009

Hos mormor och morfar

Nu har jag och mamma kommit ner till Småland. Vi ska vara här nere i 3 veckorn(pga stambyte). Vi ska bo lite hos mormor och morfar och lite hos farmor och farfar. Jag kommer att ha det toppen och väldigt mysigt på alla sätt,men jag saknar min pappa så mycket!



Idag har det varit en strålande fin höstdag. Jag satt ute och lekte på altanen. Hedvig,grannen, kom över och lekte med mig. Sedan har jag...



...varit runt med mormor i trädgården coh tittat och känt på blommorna, provat att sitta på stenar mm...


...och hälsat på Isak i djurparken.


På kvällen tycker jag om att sitta hos morfar och titta på Rapport!

1 kommentar:

  1. Hej Alfie,
    Vad härligt du verkar ha det hemma hos mormor och morfar. Jag kan lova att farmor och farfar som får träffa dig imorgon längtar nästan lika mycket som jag gör tills jag får träffa dig. Jag saknar dig och mamma jättemycket. Pappa.

    SvaraRadera