söndag 7 juni 2009

Karlstad

I lördags åkte jag till Karlstad för den årliga tjejträffen! Lunch vid soltorget, lite shopping, fika, vila, fixa sig inför kvällen...precis som vi alltid gjorde när vi pluggade! Enda skillnaden var nu att vi inte satt och spanade killar utan pratade om barn, familj och husbygge/inredning. Ja självklart en massa roliga minne vi hade från tiden där!


Efter god middag var det dags för fotbollen. Vi fick bar och tv för oss själva...



Lite senare dök Joe Labero upp. Han avslöjade mig när jag bad Jenny sitta så jag kunde ta kort på honom. Handen dök lite diskret upp...



Senare kom Fia upp. Du ska ha en bragd efter att ha cyklat 10 mil och orkar komma ner o hänga med oss. Heja dig!!!


Skål och tack för en härlig helg!


Det har varit väldigt skojigt och nyttigt att vara ifrån mina prinsar. Men oj vad jag längtat!!! Eftermiddagen var vi på babysim. Sedan bara gos och lek hela kvällen!

1 kommentar:

  1. Lille godingen. Han ser ut att ha det hur gott som helst i vattnet. Det bådar gott inför Madeira :)

    SvaraRadera