tisdag 5 maj 2009

Tisdag!

Idag har det varit en väldigt rolig och mysig dag! Jag vaknade 8.30 av att lillprinsen låg och jollrade och var på ett toppen humör! Efter frukostbestyren begav vi oss till mitt jobb en kortis. Det är så fantastiskt varje gång jag kommer dit. Alla barn och personal är så underbara och jag blir så glad av dem! Min Emma kom och gav mig detta fina "Alfred-halsband" som jag blev såååå glad för. Hon är så alltid generös och omtänksam!



Alfred fick också sin första teckning=) Det är Alfred och jag!



Eftermiddagen tillbringade jag sedan med min mammagrupp. Fredrik kom även hem tidigt för att vara fotografens högra hand. När vi tagit bort alla saker insåg vi att vi bor ganska stort än då...men kom fram till att man visar på ett sätt och bor på ett annat sätt.

1 kommentar:

  1. Jag har sett lgh på hemnet nu - häftigt!! Shit vad fint det var på bilderna, men det brukar ni ju ha :) Det enda som var lite komiskt var att en stackars blombukett fick hänga med på 3 olika ställen på korten, hihi... Hoppas det går bra med försäljningen! kramar Pling

    SvaraRadera