söndag 3 maj 2009

Fix med guldglimtar

Långhelg med sol och värme. Men som nybliva lägenhetsköpare/säljare blev det att röja, fixa och städa. Trots flitiga besökare på tippen blev det en hel del ändå. Efter att ha städat ur första gardroben tog jag mig en lite paus...



...när andra gardroben är klar och allt detta ska slängas utbrister Fredrik; "Vilket konsumtionssamhälle vi lever i!" Ja, jag kan inte annat än att hålla med. Nu är det köpstopp!!!



Mitt i all kaos innehöll helgen två guldglimtar! I fredags kom min underbara Maria och hennes Johan på besök. Alfred passade på att ta sig en tupplur hos Johan.



I lördags var det dop för goe Arvid. Ett trevlig avbrott med got mat och härliga människor!



Nu är vi redo för fotografen och hungriga lägenhetsköpare!

2 kommentarer:

  1. Men Katta "köpstop" hur länge orkar du hålla det?! ;)
    Spännande med ny lght!!!! Då får du känna hur det känns att leva i "röra" det har vi gjort ett tag nu, men fan så skönt när det är klart och vad nöjd man blir :)
    Kramiz FIA

    SvaraRadera
  2. Ohhh en ny lägenhet! Vad spännande!! Då bara måste det bli en shopping helg i höst i stockholm igen...får man bo i eget rum då? Skojar bara!! Skall bli kul att se den, men det är mkt jobb innan dess...att flytta alltså!Kramis /Sussie

    SvaraRadera