onsdag 18 januari 2012

Den kom och den gick!

För någon månad sedan började Moa använda tummen. Jag tycker napp är lämpligare av flera anledningar och köpte på mig ett par. Hon älskade dem. Jag också! Oj, vad hon somnade lätt och när det var lite gnälligt kunde hon mysa med nappen. Nätterna hade hon inget behov av dem utan sov gott...tills för nån vecka sedan. Hon skulle ha nappen och därmed var våra lugna nätter slut. I natt tog det priset. tro jag varit upp typ 20 gånger. SÅ nu är de kastade. Var allt lite nervös för fm sömn, men hon somnade som en stock. SÅ nu hoppas jag att mina mörka ringar under ögonen snart är ett minne blott=)!

1 kommentar:

  1. Du får nog ha lite pepp talk med mig i nästa vecka. Måste också förändra några tröttsamma rutiner men vet inte var jag skall börja. Har köpt concealer men det kanske är fel ände att börja i...:)

    SvaraRadera