onsdag 9 februari 2011

Hurra för mig som fyller 2 år!

Min födelsedag började med en smarrig frukost...






...många telefonsamtal...





...och faster Martina kom med paket!





På eftermiddagen var det även dags att fira mormor (även grattis till dig farmor)





...blåsa ballonger...





...mumsa glass och blåsa ljus...




... och öppna paket.




Titta, så här stor är jag nu. Jag har dessutom fått mina första coola boxershorts av min syssling Alwin.



Tack alla för alla fina och roliga kort, paketer och presenter som jag fick idag! Åh vad det är roligt att fylla år! KRAM till er alla som kom ihåg min dag!

4 kommentarer:

  1. Åhhh vad kul att få se din dag Alfred!!! Hoppas Du familjen kommer hem snart så vi kan utnyttja din present!!! Hihihi kolla boxershorts har likadana:)... Hälsar Theo med familj

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott Alfred :) Det ser ut som att du hade en bra dag! Kramar från oss i Älmhult

    SvaraRadera
  3. Alfred, sent grattis på din 2-årsdag. Du är ju väldigt lik din mamma och din pappa. Dessutom verkar du äta ordentligt! //Hälsningar Gammelfarmor

    SvaraRadera
  4. Tycker att Alfred fyllt år lite väl länge nu... Kanske dags att uppdatera?

    SvaraRadera