söndag 12 december 2010

Juliga helg

Helgen har varit full med juliga inslag. I fredags kom Christian och Ingela på lite glögg o ch pepparkakor(Då jag glömt sätta in minneskortet i kameran blev det inga foton=( )

Lördagen var det dags för vår lilla familj att ha en egen julafton. Vi testade att äta frukost i sängen. Alfred tyckte det var toppen så nu är det dags att återuppta denna helgtradition.




Vidare var det dags för lite pulkaåkning...





...för att sedan frossa i julmat.




Alfred fick sedan vara tomte och dela ut paket.




En bilbana fick Alfred. Undrar just vem som tyckte detta var mest spännande!?!




Jag blev överlycklig över min Kitchen aid, nu ska här bakas. Ett steg närmre Laila...=)


På söndagen kom Fia, Emma och hennes goa Tuva på julfrukost.


Eftermiddagen tillbringade vi hos familjen Lind på glöggfest.



Ja, och nu är det åter söndag kväll. Imorgon är det dags för Alfreds första julfest på sin förskola. Åh vad jag längtar!!!

3 kommentarer:

  1. Du glömde att skriva om Alfreds julbad som jag fick bevittna igår. Kram från Moskva

    SvaraRadera
  2. Vad fin Alfred var i tröjan föresten!

    SvaraRadera
  3. Åhh va mysigt det ser ut!. Jag beundrar verkligen er förmåga att alltid hitta myset i allt... tror du förstår vad jag menar! Saknar er!! Mysiga famijen. Ps kitchen aid är fantastiska! Så

    SvaraRadera