lördag 2 oktober 2010

Skype

Mamma och pappa har nu lärt mig det här med Skype. Jag älskar det! varje gång jag får syn på datorn säger jag "fafa". Det betyder att jag vill prata med farmor och farfar eller mormor och morfar. Jag brukar visa dem "Imse vimse spindel" (de får sjunga)...



...jag klappar händerna när vi sjungit eller gjort nåt annat kul ihop...


...när det är dags att säga hej-då gör jag en slängpuss.


Min morbror och hans Karolina kan jag dock inte se på skärmen, bara höra. Däremot fick jag ett fint foto på dem häromveckan, så när jag saknar dem går jag och kramar dem...


...eller pussa på dem på kylskåpet!

1 kommentar:

  1. Hej Alfred!

    Det är jättekul att "skypa" med dig. Skall vi göra det igen imorgon söndag. Du kan väl skypa till oss vid femtiden.

    Kram från farmor & farfar

    SvaraRadera