måndag 17 maj 2010

Berlin

Nu har jag/vi äntligen varit nere hos min älskade bror i Berlin. Jag är så glad att jag hann se och få uppleva lite av den tiden han varit där!



Alfred,Fredrik och Karolina (C:s flickvän) har varit där en vecka. Gudsonen har fått mycket tid med sin gudfar!


Tyvärr var det dåligt väder hela tiden så det var bara att åka tunnelbana eller buss!



Här är Alfred på Christians skola. En avdelning med roliga leksaker...



...där vi kunde ligga och fika!



Ja några sevärdheter hann vi med...här blev det dock mer fokus på såpbubblorna.



Frukost på Christians stamställe!



Alfred njöt av att bo på hotell och hoppa i sängarna...



Här bor Christian och hans fina innegård!



Trots allvaret runt minnesstenarna tyckte Alfred det var väldigt kul med titt-ut...



Ett kort jag hittade i kameran när jag kom hem...vem är ihop med vem egentligen=)?!?


En öl i sängarna innan...




...middagen!



Ja, vi hade en väldigt mysig helg!

5 kommentarer:

  1. Längtar efter dig Alfred!
    På onsdag nästa vecka kan vi ta en liten vårpromenad tillsammans, hälsar farmor.

    SvaraRadera
  2. Vilka UNDERBARA kort Saknar Er alla så mycket!!! kramar Kuss

    SvaraRadera
  3. Instämmer!!! Vi hade en VÄLDIGT mysig helg. Tycker att korten ger en rättvis bild av helgen. Kram Karolina

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint ni hade det i Berlin! Man blir glad av de fina fotona :) Kram Pling

    SvaraRadera
  5. Roligt att se om er resa i Berlin.
    Alla ni i gänget är så underbara
    från den äldste till den yngste.
    Detta tycker mamma,svärmor ock mormor Henny.

    SvaraRadera