onsdag 7 april 2010

Min lyxiga påsk!

Påsken är över och jag har varit med om många roliga och lite läskiga saker. Jag fick jag följa med mamma på jobbet på Skärtorsdagen. Hur lyxigt är det inte att ha en egen förskollärare som leker med mig!?!


Plötsligt kom det en påskhare skuttande...


...det var inte roligt!



...men, det va ju mamma,puh. Hon hade dessutom chokladägg med sig, MUMS!


Vi har även haft en heldag med familjen Hall/Henriksson. Så kul att få hänga med de stora grabbarna i Humlegården. På kvällen fick jag kolla film med dem och äta ur deras glasskålar.



Vi har även haft besök från Växjö. Anna och Erik...


...och deras fina Ella. Vi lekte hela tiden. Hon tyckte mest om mina bilar!


Och som pricken över i:et har farmor och farfar varit här! UNDERBART! Jag och farmor var mycket i parken. Min starke farfar hjälpte faster Martina att flytta och på kvällarna busade han med mig!

1 kommentar:

  1. Ser ut som att Alfred har haft en bra påsk!!! Roligt att läsa (så som jag väntat på detta inlägg). Längtar efter att Alfred kommer och hänger lite mer hos oss på Humlan. Kram Karolina

    SvaraRadera